3,8 kg

Skrivet 2009-03-18 , 17:13:58
Idag vägde min handväska 3,8 kg... (!)

Har (äntligen) hämtat ut min telefon, hoppas den funkar nu bara. Det KAN ju vara bra att höra vad den i andra sidan luren säger för något menar jag.. så dom hade bytt ut något flexfilter som det så fint hette eller nåt. När jag tog bort all skyddsplast runt telefonen så såg jag att dom satt dit en söt liten plastfilm på telefonskärmen som det stod såhär på:

bild
tyckte jag var sött...

Träffade Emma som hastigast idag också, men jag hade så bråttom så jag knappt hann säga hej.

Imorn ska jag till frissan och det ska bli så skönt så! Sen blir det lite småshopping på Kicks :)

Kommentarer
Postat av: lillasis

haha fan va sött av dom ^^ jag fick minsann bah en räkninga när jag lämnat in min xD

2009-03-18 @ 20:12:26
URL/Bloggadress: http://anniesteen.devote.se
Postat av: Nathalie

ja det var det verkligen :D

2009-03-18 @ 21:40:41
URL/Bloggadress: http://nathaliestid.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0