Duktig dag

Skrivet 2009-03-24 , 16:14:54
Idag har jag hunnit med att färga håret på Andreas, limmat sulan på ett par skor, limmat ihop handtag på en väska, sytt dit en knapp på min kappa, förstärkt resten av knapparna så dom inte ska trilla av dom heller, tittat ungefär 1001 gånger på kollinumret till mitt paket som ännu inte kommit(!), gjort läxa (bra mig) och säkert en massa annat duktigt som jag redan glömt :)

Imorn ska jag titta på 40års present till min låtsaspappa Stefan. Har lite olika idéer men har inte bestämt mig för något speciellt ännu, så jag får se vad jag hittar för skoj på stan.

Igår blev det ingen gympa så då får det bli pilates ikväll!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0