Hemma igen

Skrivet 2009-03-16 , 19:10:18
Nu är jag hemma och ska snart börja packa upp.. eller snart iallafall.. :) Det blev en helg som innehöll bl.a. shopping (för Andreas del), kinabuffe, guitar hero, melodifestival, tacos och pro's lilla sånggrupp. Jag äger ingen egen kamera utan snyltar litegranna på Andreas kamera lite då o då. Nu råkade det vara så att laddaren låg hos honom och den oladdade kameran hos mig, så jag bad honom ta med laddaren så vi kunde ta lite kort i helgen. Vi kommer fram till Västerås och packar upp våra resväskor. Vi tar fram laddaren och jag upptäcker att det går mindre bra att ladda ett Canonbatteri med en Nikonladdare.....! tråk ;( För övrigt så har jag en SEc905 med 8,1 mpx men den var inne på lagning just denna helgen... så inte en enda bild blev det på resan.

Nästa helg blir det PARTY med min älskade lilla Emelie! och innan dess ska det bowlas med både Emelie och Emma. Wihuu, äntligen! Ska blir så sjukt kul..

Om någon timme är det dags för lite gympa, skönt.. Det känns som att jag fuskat en del i helgen så det ska bli skönt att röra fläsket igen :D

Kommentarer
Postat av: Emelie J

SOM JAG HAR SAKNAT DITT BLOGGANDE!!! Och dig i egen hög person. SES på lördag WOHOOOOO!!!!

2009-03-18 @ 17:11:57

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0