Ny vecka

Skrivet 2009-03-23 , 13:48:34
Det är måndag och det betyder att det är nya tag inför en ny vecka! Såg att nya säsongen av Top model fanns ute nu och det kan jag ju helt enkelt inte motstå att titta på.. Håller för övrigt på att kolla igenom Top design och Heroes på datorn. Jag tittar nog lite för mycket på serier just nu tror jag..

Imorn kommer förhoppningsvis mitt paket som jag beställt. Ska bli spännande att se hur inpackningen är.

Lördagens partaj var grymt skoj! Träffade en gammal klasskompis som jag inte sett på nästan 7 år (!) ..

Förresten, glömde jag nämna att jag vann bowlingen? ;) Det var ruskigt lika mellan Em och mig men jag lyckades knipa första platsen till slut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ägde helt enkelt bowlingen jag kan inget säga emot. :P Men tack för en superduper dunder kväll! Pussss älskling!

2009-03-23 @ 16:51:13
Postat av: Anonym

Jasså så DU hittade att det fanns nya Top Model avsnitt ute :-o Ja men om du är så duktig kanske jag ska ändra mitt lösenord då 8-)

2009-03-24 @ 17:49:18
Postat av: Nathalie

Haha Andreas, var inte så petig ;)

2009-03-24 @ 18:28:24
URL/Bloggadress: http://nathaliestid.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0