Present

Skrivet 2009-03-26 , 21:22:52
Ja såhär blev resultatet.. och ja jag har knytit livbojen alldeles själv! Otroligt bra gjort av mig om jag får säga min mening i det hela ;)

bild

Märks det att jag snappat upp att han gillar "båt-sjö-fyr-stilen"? Kom på en liten rolig detalj och satte dit en krok som livbojen kunde hänga löst på istället för att limma fast livbojen direkt på ramen. Fågelhuset är redan inslaget så det blir ingen sneak peak på det.

Nu ska jag börja packa, för i helgen åker jag ner till skåne och firar Stefan med mamma och syster. På lördag åker vi över till Helsingör och strosar lite på stan för att sedan avsluta dagen på någon härlig tapas restaurang som mamma har hittat.

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0