Kameratjat

Skrivet 2009-09-30 , 23:29:45
Okej, nu har jag tydligen bestämt mig för att jag ska sälja min Nikon D60 och köpa en Canon 1000D istället! Jag blir inte riktigt klok på mig själv ibland.. men jag har ändå bestämt mig för det. Har kollat runt som en tok på bästa pris, försäkrning, objektiv och har hittat några bra ställen :) NU gäller det bara att få min D60 såld, men den är ju inte så gammal så jag hoppas inte att det är några problem.. Har märkt att den har slutat att tillverkas så det kanske ökar värdet, vad vet jag.. Men jag kommer fortfarande att köpa 50mm/1,8 objektivet, och det ska bli sjukt kul att fota med det sen!

Imorn (ev. på fredag) får jag besöka av Andreas som ska stanna här ett tag, så idag har jag faktiskt dammsugit, bra mig! :)

Kommentarer
Postat av: Dennis

Duktig du är ;)

2009-10-03 @ 16:32:17

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0